შემოქმედება

ჯეინ ჰებუტერის პორტრეტი (1918)
ნამუშევრის აღწერილობა და ანალიზი: როდესაც 19 წლის ჯეინ ჰებუტერნთან ურთიერთობაში მოდიგლიანი შევიდა, მისი ახლო მეგობრები იმედოვნებდნენ, რომ სერიოზული ახალგაზრდა ქალი მოდიგლიანს თავისი ექსცესების აღსაკვეთად შეეძლო. მიუხედავად ამისა, უყვარდა ხელოვანი ბრმა თაყვანისმცემლობით, რომელმაც არ გააკეთა მოთხოვნები. მიუხედავად იმისა, რომ მისი ქცევის ფუნდამენტური ცვლილებები არ ყოფილა, მოდიგლიანის პორტრეტები ახალგაზრდა თაყვანისმცემელს ვარაუდობენ მხატვრის ახალგარეშე სიმშვიდისა და მშვიდად. ნაკლებად სტილიზებული, ვიდრე მხატვრის ადრეულ ნამუშევრებში, ხელსაბნევი თვისებები, განსაკუთრებით სულელი, გვერდიგვერდ მზერა, ფსიქოლოგიური სიცხადე, რომელიც კომუნიკაბელურს ჰუვერტერის შინაგანი ხასიათისაა.
ტილო ტილოზე - კერძო კოლექცია

ჟაკ და ბერტე ლიპჩიცი (1916)
ნამუშევრის აღწერილობა და ანალიზი: ჟაკ ლიპჩიცის და მისი მეუღლის ბერტის ორმაგი პორტრეტი მოდიგლიანის ნიჭის გამოხატულებაა მისი სუბიექტების შინაგანი ცხოვრებისათვის. მიუხედავად იმისა, რომ მისი სტილიზებული მეთოდი ფერწერა ორი ნიღაბი მსგავსი სახეები, ისინი გამოვლენა დახვეწილი clues შესახებ პიროვნება თითოეული sitter. Berthe აქვს ღია, kindly სახე, გადაცემული სიკაშკაშე საღებავი და ქვევით დახრილი თვალები. ჟაკ, მისი მცირე, შეკუმშული თვისებები ჩანჩქერი შინაგანი, როგორც ჩანს, საანგარიშო და საეჭვო. მისი მოღვაწეობისთვის მაქსიმალურად გადახდა უნდოდა, რომ ჟაკ ლიპჩიციმ მოითხოვა შემდგომი ცვლილებების დასრულების შემდეგ; შედეგად, ფერწერა თითქმის ორი კვირის განმავლობაში დასრულდა.
ნავთობის ტილოზე - ჩიკაგოს სამხატვრო ინსტიტუტი


მუდმივი ქერა Nude ერთად Dropped Chemise (1917)
ნამუშევრის აღწერა და ანალიზი: მოდიგლიანის ნაადრევი ხშირად იგრძნობა სენუალობის გულწრფელი გამოსახულებები, რომლებიც ხშირად აღწერს ამ თემის ტრადიციულ გატარებას, მაგრამ მათი მხატვრული პრეზერვების მითოლოგიური კონტექსტის გარეშე. წინამდებარე ნამუშევარი, მაგალითად, სანდრო ბოტიტელის დაბადების ვენების დაბადებას გვთავაზობს - ფერწერა, რომლითაც მოდიგლიანს ფლორენციაში სწავლა უდავოდ იცნობდა - ისეთი თვისებები, როგორიცაა სუბიექტის გრძელი ქერა თმა, დახრილი ხელმძღვანელი და ფიგურის კონტრაპოსტო. კლასიკური კომპოზიცია, თუმცა, ოსტატურად გაუტეხილი და მძიმედ მოდერნიზებული. მიუხედავად იმისა, რომ ბოტიციელის სუბიექტი ხელოვნურად ფარავს თავის სასქესო ორგანოებს, მისი ჩამოსხმული საკეტებით და ღიმილით, მოდიგლიანის ხელმწიფე ყურადღებას ამახვილებს ამ არეალთან, რადგან მისი დამსხვრევა შეუმჩნეველია და მაყურებელს მცირე სმირს უპირისპირდება. მოდიგლიანის ფერწერის ამგვარი თვისებები, შესაძლოა, 1917 წელს ბერტ ვილის გალერეაში მხატვრის ახლადაღმოჩენილმა გამოფენამ გამოიწვია.
ტილო ტილოზე - კერძო კოლექცია
პაბლო პიკასოს პორტრეტი (1915)
ნამუშევრის აღწერილობა და ანალიზი: საკუთარი საქმისადმი არასაკმარისად დაცვა, მოდიგლიანს პიკასოს შესახებ შერეული გრძნობები ჰქონდა. Modigliani იყო envious მისი მეტოქე წარმატება, მაგრამ შედგენილი მისი ქარიზმატული პიროვნება და მხატვრული ნიჭი. ამ შეჯიბრებებში ამ კონკურენტულ გრძნობებს წარმოიქმნება: ეს ამბივალენტობა შემოთავაზებულია ორ ტონიანი სახეში, ხოლო შინაგანი კონფლიქტში საღებავის მინიშნებების საერთო ჯეროვანი გამოყენება. მიუხედავად ამისა, მრგვალი სახე და სახის თვისებები ჰგავს ბუდას სამხრეთ აზიურ ასახსენებს, რომელიც გვიჩვენებს მოდიგლიანის პიკასოს სიბრძნისა და გამოცდილების პატივისცემას. ეს სიტყვასიტყვით გაწერილია ფერწერის ქვედა მარჯვენა მხარეს ფრანგული სიტყვა savoir ("ვიცი").
ზეთი ქაღალდზე დამონტაჟებულია ქაღალდზე - პირადი კოლექცია

The Jewess (1908)
მხატვრობის აღწერა და ანალიზი: პირველი მხატვრობა იყო 1906 წელს პარიზში გადაყვანის შემდეგ მოდიგლიანის გაყიდვა. მისი მეგობარი და მფარველი პოლ ალექსანდრე შეიძინა იმ მოღვაწეობით, რომელმაც მოდიგლიანის ნამუშევარი სამ დამატებით გადაღებული პორტრეტები. მიუხედავად იმისა, რომ შედგენილი გამოხატვის ტარება, მწარე სახეების მკაფიო ბუნება მკაცრად უპირისპირდება მისი ბნელ ტანსაცმელს, შეჰყავს შემადგენლობა და შინაგანი დაძაბულობა და ზედაპირის ქვეშ მყოფი ძლიერი ემოციების მიცემა. მხატვრობის მელანქოლიური ზედსმენები მოწვეულნი იყვნენ პიკასოს ლურჯი პერიოდის მუშაობით. მხატვრობა ასევე ერთ-ერთია ებრაელი მათევი მოდიგლიანის მიერ, რომელიც ებრაული წარმოშობის სფარდის ებრაული წარმომავლობა იყო და მისი ებრაული იდენტურობა მთლიანად მოიცვა.
ნავთობის ტილო - Re Cove Hakone მუზეუმი, Kanagawa

No comments:

Post a Comment